מותג האודיו הצרפתי DEVIALET הוא שחקן מוביל בין מותגי הרמקולים האלחוטיים בעולם. עם עיצוב חדשני וטכנולוגיית סאונד מתקדמתהוא הפך להיות לאחד המוצרים הכי מבוקשים עבור חובבי סאונד ואפילו עבור מעצבי פנים ותחום עיצוב הפנים על כל גווניו.

קבוצת כהנא (New Audio Pro) היא היבואנית הרשמית של Devialet לישראל. כבר מס’ שנים שאנו בונים את המותג כאן בארץ ומעלים את המודעות לגביו בדרכים שונות, בין אם בעזרת אולם התצוגה שלנו במשרדי החברה בהרצליה וכמובן במגוון נקודות המכירה ברחבי הארץ.

עם צמיחת המותג בעולם, Devialet הקימה חללי השמעה מרשימים אותם ניתן לשנע ולמקם במרחבים ואזורים שונים, כמעט בכל חלל או שטח, מה שמאפשר לעוברי אורח להיכנס להתנסות בסאונד המדהים הבוקע מרמקול האובלי. את חללי ההשמעה השונים ניתן למצוא במגוון מדינות, ביניהן – גרמניה, צרפת, סינגפור, סין ומעכשיו – גם בישראל!!

בתחילת 2022 בנינו גם אנחנו את בות’ ההשמעה הראשון מסוגו בארץ בקניון רמת אביב, בלוקיישן מנצח, ובמשך כחודש וחצי הבות’ שלנו היווה מוקד משיכה ותשומת לב במרכז העניינים של תל אביב. עם מגוון הרמקולים והאוזניות האלחוטיות החדשות ביותר מבית Devialet, לא היה עובר אורח שלא עצר להתעניין או הצליח להישאר אדיש למוצרים שלנו.

מנהל מותג  Devialet מספר: ״על הפרוייקט הזה אנחנו עובדים כבר כמעט שנה, יום יום, כדי לפתוח חנות פופ-אפ שתשאיר חותם בענף הסאונד בישראל. ואכן, זה קרה. ימים ספורים לפני פתיחת הבות׳ בקניון רמת אביב, חשבתי רבות על ההצלחה של הפרוייקט הזה. לא תיארתי לעצמי שרמת ההתעניינות תהיה כה גדולה. כמעט ולא היה אדם שעבר דרכנו ולא שאל מה זה המוצר היפה הזה, ולאחר כניסה לבות׳ כדי לשמוע את הרמקול המופלא הזה, אף אחד לא נשאר אדיש לסאונד שהוא מפיק. גרמנו לאנשים להבין שלא חייב לשפץ את כל הבית, לחצוב בקירות, ולקנות רמקולים מאסיביים כדי להפיק סאונד מעולה. אפשר פשוט להתחדש בשני תכשיטים כמו ה״ PHANTOM ״ שמעבר לפריט עיצובי, מפיק סאונד של רמקולים HIGH END ברמות הגבוהות ביותר בתחום. זה כיף גדול להנגיש את הרמקול שלנו לקהל הרחב ולגרום לאנשים לחלום להתחדש ב״ PHANTOM ״ אחד, או אפילו שניים לאנשים שלא מתפשרים על חווית סטריאו מושלמת.”

העלאת המודעות והמידע שהצוות המיומן והמקצועי שלנו מספקים בשטח מצליחה למצב את המותג הצרפתי בתודעה של הציבור הישראלי, אין ספק שאחרי החשיפה המרשימה הזו הרבה יותר אנשים יודעים מה זה Devialet.

בשל ההצלחה של בות’ ההשמעה אנחנו כבר מתכננים את המעבר ללוקיישנים הבאים – ואנחנו מזמינים את כולכם לעקוב, להגיע, לשמוע ולהתרשם!