הסתיים בהצלחה מהלך רכישת חברת “אברון מערכות חשמל מתוחכמות” על ידי קבוצת כהנא. הרכישה ממשיכה להרחיב את מעמדה של הקבוצה בשוק האלקטרוניקה.

 

קבוצת כהנא היא חברה בבעלות משפחתית שהחלה את פעילותה לפני 85 שנים, והפכה לגוף הרחב והמוביל בישראל במתן פתרונות בכל ענף החשמל, האלקטרוניקה והבקרה. הקבוצה מונה 8 חטיבות המספקות מענה מקיף בתחום, החל מייבוא ושיווק ציוד מיתוג מתח נמוך ולוחות חשמל לתעשייה, וכלה בחטיבת בית חכם אשר עוסקת בייבוא שיווק והטמעה של מערכות אודיו, וידאו, ובית-חכם חדשניות.

חברת אברון מובילה בפתרונות הגנה לחיווט וכבילה וכל אשר סביב הכבל מעל עשרים שנה. מרבית היצרנים שהחברה מייצגת מובילים בתחומם ומייצרים ציוד איכותי לעבודה בתנאי עבודה משתנים וסביבות מגוונות. שיתוף הפעולה בין החברות הוביל להחלטה על רכישת החברה, מהלך אשר מאפשר לכהנא להגדיל את טווח הפעילות הן של הקבוצה והן של החטיבה. נועה לירון לוי, מנהלת שיווק ומכירות באברון הגיבה על הרכישה: “אנו נרגשים מהאיחוד של אברון עם קבוצת כהנא, ומצפים לעבודה משותפת יחד. זהו מהלך שמרגיש טבעי לאורך כל הדרך בשל החיבור האנושי ובשל שילוב תחומי העיסוק לכדי מענה הוליסטי ללקוחותינו.”

אברון הם הנציגים בארץ של מיטב היצרנים העולמיים בתחום החיווט והכבילה, מותגים אשר מצטרפים כעת לשורה ארוכה של מותגי-עילית המיובאים באופן בלעדי על-ידי כהנא. הידע והמקצועיות של אברון מצטרפים לעוצמה של קבוצת כהנא ומשלימים את מערך הפתרונות והשירותים אותם הקבוצה מציעה ללקוחותיה.

לדברי מיכאל כהנא, מנכ”ל משותף בקבוצת כהנא: “אנו מאמינים שהמיזוג יאפשר עבורנו צמיחה משמעותית בעתיד, ונרגשים לקלוט את הצוות המקצועי המוערך של אברון. מי שייהנה מהמיזוג הם קודם כל הלקוחות שלנו שייהנו ממגוון רחב יותר של מוצרים ופתרונות שיינתן ע”י צוות מקצועי ומיומן המשלב את האיכויות והמוניטין של שתי החברות”.