בואו נדבר רגע על סאונד במסעדות.

מסעדות טובות מזמן לא מסתכמות באוכל טוב בלבד. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר בעלי מסעדות אשר משקיעים לא מעט, על מנת להעניק ללקוחות לא רק חוויה של טעם אלא גם מקום בילוי איכותי.

תנסו להיזכר בפעם האחרונה שהייתם במסעדה שממש נהניתם בה – מלבד חוש הטעם גם שאר החושים שלכם היו מעורבים. חוש הראייה –מקום מסודר ומעוצב בטוב טעם.

חוש הטעם – אוכל טעים ומפתיע, חוש הריח – אוורור, סינון ומערכת להפצת ריח נעים וכמובן חוש השמיעה- מוזיקה נעימה שעוטפת אתכם ומאפשרת להתמסר לחוויה הקולינרית עד הסוף. בכתבה הזאת נתמקד בחוש השמיעה.

לחוויית סאונד איכותית במסעדות יש חלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת של הסועדים. סאונד איכותי יוצר אווירה טובה, מחבר בין אנשים ומעלה את מצב הרוח.

מנגד, בחירה ברמקולים לא איכותיים יכולה ליצור חוויה לא נעימה, שיכולה לשבש את ההנאה והחוויה הכוללת של הלקוחות. כן, אפילו עם העיצוב מושקע והאוכל פנטסטי. ופה… אנחנו נכנסים לתמונה.

ניו אודיו פרו (מבית קבוצת כהנא וניופאן) מובילה את המשק הישראלי בתחום האודיו בחללים מסחריים, ציבוריים ותעשייתיים, ומשלבת בהם מותגי אודיו-פרימיום מהמובילים בעולם.

בין המותגים הבולטים שהקבוצה מייצגת בארץ בבלעדיות, נמצאים BOSE PROFESSIONAL, VOID  וd&b.

תכנון ועיצוב סאונד במסעדות

המוניטין של "ניו אודיו פרו" מבוסס היטב כחברה מובילה ופורצת דרך בתחום האודיו בארץ, החל מרמת התכנון והעיצוב, דרך רמת הביצוע ועד כיוונון הסאונד הסופי ואפשרויות השליטה בו בהתאם לבקשות וצרכי הלקוח.

את הרמקולים המיוחדים והאיכותיים אותם אנו משווקים תוכלו לראות ולשמוע בלא מעט מסעדות מובילות בארץ ביניהם : פופ אנד פופ, סרפינה, נישי, בר איטליה, מיט בר, טוטו, קיוטו, יומגנגוס, AKA44, פופה,  ראביט והרשימה עוד ארוכה…

לכל אחת מהמסעדות אליהם היינו אמונים על תכנון ועיצוב הסאונד עמדה אסטרטגיה מדויקת, בה התאמנו את סוג המותג ודגמי הרמקול לסוג המסעדה, לגודלה ולויז'ן של הלקוח.

מיט בר, אחת המסעדות המבוקשות בהרצליה אשר שופצה מהיסוד לאחרונה, בחרו להתקין בפעם הראשונה בישראל את הרמקולים מבית המותג d&b, המוכרים הודות להנדסת סאונד מתוחכמת המספקת פריסת סאונד איכותית לחללים גדולים.

על הבחירה ברמקולים העוצמתיים מספר שי שלומי ,הבעלים של המיט בר  :

"בעת שיפוץ המסעדה, השקענו המון על מנת ליצור ללקוחות חוויה אחרת, כזו שלא מתפשרת על אף פרט. בין אם זה אוכל ברמה הגבוהה ביותר או עיצוב מדוקדק עד הפרטים הקטנים. לנו חשוב להביא חווית סאונד שונה מהסטנדרט הרגיל. הרמקולים של d&b כמעט ממצאים מחדש את המונח סאונד, זה עושה את העבודה ואנחנו מאוד מרוצים מבחירה"

מסעדת היוקרה pop & pope, בה שולבו הרמקולים העוצמתיים של VOID ומגוון רמקולים של BOSE PRO בחללים שונים במסעדה, על מנת לספק חווית סאונד איכותית המותאמת באופן אישי עבור כל חלל. 

על הבחירה בניו אודיו פרו מספר יוסי שמע, המנכ"ל של pop & pope:

"היום כשמדברים על בילוי אנחנו מבינים שמדובר על אוכל, שירות ואווירה. חלק אינטגרלי ביצירת אווירה הוא אקוסטיקה, איכות הסאונד וכמובן המוסיקה שמושמעת. יצרנו פה בעזרת הסאונד הנאה בכל החושים שבסופו של דבר נותנת את כל החוויה לאורחים שלנו"

מסעדת טוטו של השף ירון שליו, אחת המסעדות המושקעות בישראל, בחרו להתקין את הרמקולים של בוס פרו באזור החוץ והפנים של המסעדה.

על התהליך מספר הסאונדמן יוסי אדרי:

"כשניגשנו לפרויקט לא היה לי ספק שהרמקולים של בוס ישתלבו בצורה פנומנלית. באזור החוץ התקנו רמקולים שקועים ובאזור הפנים החלטנו ללכת על רמקולים מדגם בעל ביצועים עוצמתיים יותר. כל אחד מהאזורים בהם הותקנו הרמקולים קיבלו התייחסות אישית ע"י עיצוב ותכנון הסאונד בהתאם לאווירה של המסעדה"

עמידות בפני כל תנאי מזג האוויר

בעת תכנון סאונד למסעדות אנו לוקחים בחשבון גם את אזור ה-OUTDOOR ומתאימים למסעדה את הרמקול שהכי מתאים לאזור החוץ שלה, בין אם מדובר ביכולות הטכנולוגיות ובין שמדובר בנראות עיצובית.

לכל אחד משלושת המותגים המובילים שלנו, יש מגוון רחב של רמקולים בעיצובים שונים ומיוחדים, חומרים המאפשרים עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים, פריסת סאונד רחבה ומיתוג המותאם לדרישות הלקוח.

בין המסעדות חוף אליהם היינו אמונים על הסאונד: ביץ' קלאב, הילטון, מכמורת ביץ', מאקה מאקה ועוד.

מיילי רונן, הבעלים של מסעדת החוף 'הילטון' הממוקמת בתל אביב בחר להתקין את הרמקולים העוצמתיים של VOID. הנה מה שיש לו להגיד על הבחירה בנו:

"המסעדה שלי מושתת על אווירה. על מנת ליייצר את האנרגיה הנכונה היה חשוב לי לא להתפשר הסאונד ולבחור רמקולים איכותיים שיתאימו לקיץ ולחורץ הישראלי.   VOID הם הרבה מעבר לכל דמיון – הנראות, העמידות ואיכות הסאונד. המסעדה לא היתה אותו הדבר ללא הרמקולים הנפלאים האלה"

לסיכום , מסעדה טובה ואיכותית מורכבת מ-3 גורמים : אוכל טוב, עיצוב מרשים וסאונד איכותי.

שילוב של שלושת אלו יקנה לכל לקוח תחושה שמשקיעים בו.

כשהמסעדה יוצרת חווית סאונד נכונה ואיכותית, היא מספקת ללקוחות את ההרגשה שהם מחפשים: אווירה טובה וחוויה קולינרית שלמה ומושלמת.

בכך, סאונד איכותי הופך לגורם מרכזי המשפיע על החוויה הכללית ועל הזיכרון החיובי שהלקוחות יישארו אתו.