OUR STORY
כקבוצה שמספקת שירות משמעותי לאיכות החיים של הלקוחות, אנו מתמודדים עם האתגר של יצירת אסטרטגיית חוויית לקוח מובילה ושילובה בDNA שלנו ובכל נקודת מפגש עם הלקוחות. אחד הערכים שחרוטים על דגלנו כבר מעל 90 שנה הוא מענה איכותי, מקצועי, ומהיר לכל תחומי הפעילות של כהנא. השירות שלנו ניתן 7\24 ומוביל במהירות תגובה וגמישות בלוחות זמנים, כולל עבודה בהתראה קצרה. השירות בקבוצה מסופק על ידי צוותים מוסמכים, בעלי תעודות ורישיונות חשמל ייחודים בתחום.
מרכז מכירות, שירות ולוגיסטיקה
מתח נמוך
סולארי וממירים
חשמל חכם אודיו וידאו
עמדות טעינה

מהירות

אתם מזמינים מתי שנוח לכם ואנחנו דואגים להגיע אליכם בהקדם האפשרי

הזמנות עד השעה 8:30 בבוקר מסופקות באותו היום

הזמנות עד השעה 16:00 מסופקות אליך למחרת עד שעות הצהריים

שירות אישי

מינינו מנהל חווית שירות לקוח בקבוצת כהנא וביחד עם צוות המכירות הם אחראיים למתן מענה על כל שאלה, בעיה ו/או תלונה מול כל ערוצי התקשורת

שקיפות מלאה

אנו מעדכנים אתכם מרגע יציאת ההזמנה עם נהג מטעם כהנא ועד אספקה באתר.

לאחרת מסירת המשלוח, תקבל/י סמס עדכון על מסירת המשלוח.

המרכז הלוגיסטי של כהנא

כחברה טכנולוגית וחדשנית, אנו תמיד עושים חשיבה היכן אפשר לייעל ומה ניתן לשפר, הן עבור קהל לקוחותינו והן עבור עובדינו. השנה הזאת השקענו משאבים רבים בייעול ושיפור תהליכי הלוגיסטיקה החל מסביבת העבודה של העובדים שלנו ועד ייעול תהליכי הליקוט וההפצה.
המרלו"ג החדש שלנו מסודר ומאובזר במכונות מתקדמות שהפכו את קצב העבודה והתפוקה לגבוהה יותר ואת שיטת העבודה ליעילה יותר. המרלו"ג פי 2 בגודלו ופי 10 בגובהו מהמחסן הקודם ומנוצל בהתאם לצרכינו. החלנו שימוש במכונות חצי-אוטומטיות לליקוט, הקמנו אזור נפרד לקבלת ציוד וסחורה קיימת על מנת לשמור על סדר והפרדה. בנוסף, התחדשנו במכונות עיטוף משטחים ומלגזות שיחליפו את המערך הקיים וישפרו את אופן ביצוע העבודה השוטפת.

מרכז שירות ומכירות

אחד ההיתרונות המובהקים שלנו הוא מרכז המכירות והשירות, המרכז מאויש באנשי מקצוע מיומנים, הנותנים תמיכה טלפונית חמישה ימים בשבוע בין השעות 7:30-17:00 ומעניקים שירות אנושי זמין במגוון תחומים:

שאלות טכניות | הזמנות | משלוחים | עדכונים | מועדי אספקה | הצעות מחיר | מלאים | חוסרים | ועוד…

אנשי המכירות יקבלו את השאלות שלכם, את ההזמנות שלכם, יהפכו אותם להצעות ויסייעו בלהפוך אותם להזמנות ממשיות.

לאחר הוצאת ההזמנה אנו נעקוב אחר המשלוח ונדע לומר לכם בכל זמן נתון היכן המשלוח שלכם נמצא.

אנו משקיעים את מירב המאמצים על מנת לבדל את השירות שלנו ולשמר את ערך המצוינות בשירות וחווית לקוח כערך מרכזי בתרבות הארגונית שלנו.

חשוב לנו שתמיד יהיה לכם מישהו לדבר איתו!
פנו אלינו עוד היום!!!

טלפון: 09-8633000
מייל: orders@kahane.co.il
נייד: 050-2136609

שרשרת אספקה

יכולת אספקת סחורה מתבצעת מהיום להיום, שירות המתאפשר הודות למלאי הגדול ומגוון שברשותנו ומערך נהגים מיומן. זאת לצד מרלו"ג חדשני וטכנולוגי, המאובזר מכונות מתקדמות שהופכות את התפוקה וקצב העבודה למהיר ואפקטיבי הרבה יותר.
כדי ליעל ולזרז את תהליכי הליקוט והאריזה התחדשנו במכונות חצי-אוטומטיות לליקוט, הקמנו אזור נפרד לקבלת ציוד וסחורה על מנת לשמור על סדר והפרדה.
בנוסף, התחדשנו במכונות עיטוף משטחים ומלגזות שיחליפו את המערך הקיים וישפרו את אופן ביצוע העבודה השוטפת.

התוצאה הסופית

בכל יום מחדש, אנו משקיעים את מירב המאמצים על מנת לבדל את התמיכה והשירות שלנו ולשמר את ערך המצוינות בשירות וחווית לקוח כערך מרכזי בתרבות הארגונית שלנו.
אנו מציבים את השירות וחוויית הלקוח במרכז האסטרטגיה והעשייה שלנו – אם זה בממשקים הדיגיטליים שיהיו נגישים וידידותיים, אם זה במענה בשירות הטלפוני כך שנציג השירות יהיה אדיב לכל לקוח, ובין אם זה מרכז לוגיסטי מפותח שישפר את אופן העבודה השוטפת.
והתוצאה הסופית, כשהדברים בפנים קורים באופן מהיר ויעיל יותר, זה יוצא החוצה, והלקוחות שלנו מרווחים שירות מהיר, יעיל ונגיש מול העובדים שלנו.

צרו איתנו קשר

מינינו מנהל חווית שירות לקוח בקבוצת כהנא וביחד עם צוות המכירות
הם אחראיים למתן מענה על כל שאלה, בעיה ו/או תלונה מול כל ערוצי התקשורת:

צרו איתנו קשר למרכז מכירות ומענה כללי

טלפון: 09-8633000
מייל: orders@kahane.co.il
וואטסאפ: 050-2136609

צרו איתנו קשר לחטיבת שירות

טלפון: 09-8361632
מייל: service@kahane.co.il
וואטסאפ: 052-2914224